ELAZIĞ (14-16 Mayıs 2019) (facebook paylaşımı)
1 min read

Karavanı park ettik ve 9 gün olarak planladığımız Doğu Anadolu gezimizin başlangıç şehri Elazığ’a uçtuk. Havaalanından aracımızı kiraladığımız gibi vurduk kendimizi yollara; Dere-tepe, köşe-bucak, Elazığ’ dan girip, Van’dan çıkmak üzere programsız bir yol hikayesi… Önce Anadolu kültürüyle yoğrulmuş aziz şehir Elazığ, nam-ı diğer “Elaziz”. Mezapotamya’ ya can suyu veren Fırat ve Dicle nehirlerinin anayurdu Elazığ’ın, üç tarafı Keban ve Karakaya baraj gölleri ile çevrili. Önce modern Elâzığ şehir merkezini gezdik, sonra, şehrin atası Harput antik yerleşkesini. Sonra ilçelerine geçtik. Gizemli Batık Kent’i yutan Hazar Gölü’nün kenarındaki Sivrice, doğa harikası Ağın, baraj gölüne evsahipliği yapan Keban. Nehirler, göller, dağlar, ovalar, köyler, her yerde bir yöresel lezzet.. Bu mevsimde Doğu’da yolda olmak inanılmaz keyifli, unutulmaz bir deneyim. Önümüze hangi tabela çıkıyorsa dalıyoruz, bagajda valizler, nerede akşam orada sabah, şu anda Arapgir’e girdik, bakalım başka bir yol ayrımı aklımızı çelmezse Kemaliye ‘ye doğru ilerleyeceğiz!! #elazığ #harput #hazargölü #keban #ağın

Açıklamalı fotoğraflar için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayın;